Research(논문 실적)/Korea(국내 논문) 실대형 열차 탈선/충돌 실험기법 및 분석 연구(Experimental Methods and Analysis for the Derailment/Collision of a Full-scale Railway Vehicle) RoadKM 2021. 1. 7. 11:26 공유하기 게시글 관리 Road Kinematics co., Ltd. 저작자표시 'Research(논문 실적) > Korea(국내 논문)' 카테고리의 다른 글 철도차량 탈선/충돌 실험을 통한 일탈방호시설 효과 고찰(Effect of Derailment Containment Provisions through Derailment/Collision Test of Railway Vehicle) (0) 2021.01.07 실대형 실험을 통한 대차의 탈선 후 충돌거동 분석(Analysis of Collision Behavior of a Train Bogie after Derailment through Full-scale Test) (0) 2021.01.07 클립형 단부분리장치를 갖는 지주의 측면충돌 시 충격완화효과(Crash Worthiness of a Post with Clip-type Slip Base Subject to Side Impact) (0) 2021.01.07 시뮬레이션을 통한 강결된 원형지주의 정면충돌에 대한 위험도 및 분리식 지주의 효과 분석(Study on the Hazardousness of a Rigidly Connected Circular Post and Crash Worthiness of a Circular Post with Release Mechanism for.. (0) 2021.01.07 Development of Breakaway Support for Small Sign in Korea(17th ITS World Congress) (0) 2021.01.07 'Research(논문 실적)/Korea(국내 논문)' Related Articles 철도차량 탈선/충돌 실험을 통한 일탈방호시설 효과 고찰(Effect of Derailment Containment Provisions through Derailment/Collision Test of Railway Vehicle) 실대형 실험을 통한 대차의 탈선 후 충돌거동 분석(Analysis of Collision Behavior of a Train Bogie after Derailment through Full-scale Test) 클립형 단부분리장치를 갖는 지주의 측면충돌 시 충격완화효과(Crash Worthiness of a Post with Clip-type Slip Base Subject to Side Impact) 시뮬레이션을 통한 강결된 원형지주의 정면충돌에 대한 위험도 및 분리식 지주의 효과 분석(Study on the Hazardousness of a Rigidly Connected Circular Post and Crash Worthiness of a Circular Post with Release Mechanism for..